Enda en topp!

Før spørsmålet kommer- jeg er ikke gravid, men genseren min blåste seg opp så jeg prøvde bare å holde den på plass, haha…

Er det noe Kim og jeg har til felles, vel så er det å være impulsive, leve akkurat nå, elske barn og digge reiser og ulike mål. I fjor besøkte vi Preikestolen, noe som ga mersmak. Deler av ferien vår tok vi i Norge, med og uten barn. Så vi opplevde Norge på sitt aller aller vakreste! Vi tok noen fri turer i fjellene rundt Geiranger og avsluttet med Galdhøpiggen , deretter tok vi med oss de eldste barna og gikk Besseggen. Med en stadig dårligere form i August måned sist år tok vi imot høsten med voksende mage og familieforøkelse. Med ny baby og ny hverdag har vi ikke fått opplevd så mye av Norge i år… Noe vi nesten har vært en smule triste for- vi digger jo friluft og naturen generelt.

Igår satt vi snuten mot Geilo.. Og for de som ikke har vært her kan jeg absolutt anbefale alle denne plassen hvis man liker skikkelig turterreng og et landskap som kan ta pusten fra deg. Vi pakket tursekken, tok på oss turtøyet og bestemte oss for å gå stien opp og rundt Prestholtskaret. Løypen var passe «lang» og perfekt for meg som liker å gå i terreng oppover ! Det var steintrapp hele veien, så løypen var trygg å gå, og ga en fantastisk utsikt på toppen!

Jeg må si høsten er en perfekt tid å se Norge på, midt mellom to årstider på en måte… Naturen er fargerik og temperaturen perfekt! Vi hadde litt motvind på vei opp, men det tok jeg som litt ekstra trim, det er jo ingen hemmelighet at det å gå i motvind er litt tyngre. haha…

Altså, se på dette landskapet.

Jeg var litt tøff i munn før vi startet. Jeg bare» hallo, dette blir null stress, det fjellet der er jo ikke bratt.» HAHA.. En halvtime seinere – «fy filleren denne løypa merker man… »

Jeg har nok ikke verdens best kondis etter svangerskapet, men jeg har gått mye og er ikke langt unna der jeg var heller. Dette ser kanskje ikke bratt ut, men denne steinstien gikk rett opp!

Og på vei opp hadde vi denne utsikten.

Vi husket til og med å notere oss inn i gjesteboken som lå her oppe…

Svært fornøyd mann!

Alt i alt, denne turen var perfekt ! Og er du i området – ta på deg turskoa og kom deg til toppen!

Annonser

This post contains adlinks from Adviral

1. / 2. / 3. / 4. / 5. / 6. / 7. / 8. / 9. / 10.